17 december

Jo idag är det 1 vecka kvar till julafton, gud va fort tiden går. Jag känner mig lite smått stressad, har inte köpt en ända julklapp och det känns mindre bra. Imorogn är det julfest som gäller för aranäs på mingel, ska bli rikigt trevligt och vi hoppas på förkrök här eller hos Johan. Idag har jag haft sån sjuk mensvärk och huvudvärk, den har ännu inte gått över konstigt nog. Försökte mig på mobilblogga förut när jag hade italienska lektion och det gick ju verkligen super, haha. Så det kan jag börja med när jag inte orkar leta upp en dator i skolan, eller på tåget hem. Det är rikigt smart med mobil blogg. Nu känner jag mig sjukt segt och klockan är alldeles för mycket för att jag ska vara uppe! Så nu går jag och försöker sova bort min huvudvärk. Hörs imorogon via mobilen kanske, haha!

Natti

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej.

Det är så att jag tycker du som är en av natalies bästa kompisar borde veta att hennes "underbara" pojkvän" är jävligt otrogen. Han är världens mytoman och en fin tjej som Natalie borde vara väldigt vaksam. Han kan ljuga en rakt upp i ansiktet utan att få skuldkänslor och det finns mkt som Natalie borde veta som han har gjort. Jag hoppas du förstår att detta är sanning, hur mycket skitsnack och rykten som än finns så är detta 100% sant, jag har sätt det med egna ögon och hade itne sagt detta om det var påhitt . Din kompis är värd så mycket bättre!

2008-12-18 @ 11:05:39
Postat av: Hejhej

2008-12-21 @ 21:14:47
Postat av: Anonym

Jag får bara fråga dig som skrev det ovanför en sak. Hur ska Emma kunna veta vad Nathalies pojkvän håller på med?:S Ge inte henne någon skit! Om du ska säga det till någon så säg det till Nathalie istället. Hon om någon är väl den som borde veta, det är min åsikt i det hela!

2008-12-21 @ 21:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0