ajajaj

Nu har jag verkligen inte hunnit skiva blogg på jäkla länge har varit lite mycket, nu sitter vi och lyssnar på vårat radio program haha, det är riktigt kul. Igår åkte jag till Rasmus direkt efter skolan, mådde inte alls bra ursh det känndes verkligen som jag skulle bli super sjuk. Men sen fick vi oss en liten promenad med massa mysiga julbelysningar på alla hus. Vi la oss och kollade på tv, var någon julshow på tv det var mysigt och vi åt massa clementiner. Tvingade med han till skolan imorse, stackaren och han hade ingen lektion. Nu ska jag ha ljud sen är det foto och så ska vi framkalla bilder på mig och Rasmus. Ikväll blir det mys med min älskling. Lovar att jag ska skriva ikväll, och snart fyller jag år med hihi!

Nu ska jag lyssna lite igen, ha en bra dag!!

Kram
Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0