bättre sent än aldrig

Hellow people

Nu har jag gått och blivit sjuk med, eller snarare rå förkyld, ursh va vintern kan vara jobbig ibland. Min julafton iallafall var rikigt mysig, även fast den var jätte bra kändes det ändå som något saknades men jag vet inte vad, och nu känns det inte alls som det varit jul. Igår kom den efterlängtade snön iallafall, det var inte så mycket med det la sig iallafall och vi vaknade upp i ett vitt täcke av snö. Igår var jag och Rasmus på bio, "vi hade iallafall tur med vädret, igen" den var rolig, men tror mer att den är för lite äldre människor. Så klart träffar jag på Sebastian och hans vänner som är på samma bio, hur vi nu lyckas? Någon skriker EMMA över hela salongen, och vem är det inte om Sebastian, vem skulle annars göra något sånt. Vi åkte långa vägen hem till mig i snö och kallt. Vaknade runt 1 idag, vilken vi verkligen inte skulle göra eftersom vi skulle in till stan och kolla mellandagsrea. Men vid halv 3 var vi inne i stan och det var så mycket folk att man blev trött så fort man gick av spårvagnen, ursh. Orkade inte ens kolla efter något eftersom jag bara gick runt och hosta och hade ont i halsen. Har iallafall haft en trevlig kväll med kusiner och vänner här hemma. Vi satt och kollade på björn gustafsson dvdn, och vi skrattade så vi grät alla tror jag. Imorogn blir det stan med mamma, hoppas på att hitta något. På kvällen vet jag inte rikigt vad som händer, vi får se. Kanske blir det party, eller bara ta det lugnt med någon kompis. Saknar Johan, för honom har jag inte varit med på länge. Tänkte gå bort till honom och Jonas förut, men jag kom på att jagskulle upp tidigt imorogn och halsen var inte på G, så vi får ta de någon annan dag! På söndag bär det av till stockholm för shopping, shopping och åter shopping. Det ska blir rikigt mysigt, kommer hem på nyårsaftion så där blir det lite stressigt! Och inte vet vi vad som händer ännu, kanske blir det party hos Larsson resides? haha. Nej nu ska jag sova, här kommer lite mysiga julbilder!

Det fungerade inte att lägga in bilder så ni får det imorogn istället!
Puss


Kommentarer
Postat av: mickis

vi måste planera va vi ska hitta på för något på nyår änna:D hoppas du får det toppen i stockholm<3

2008-12-27 @ 22:36:47
URL: http://mikaellalenarebeckavigart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0