Blogg söndag

Det börjar bli att jag bloggar mest på söndagar nu. Känns som jag inte alls hinner på helgen, kanske hinner slänga in ett inlägg lite här och där men aldrig sitta och berätta vad som hänt. Så nu mer blir det nog blogg söndagar. Min helg har varit i full gång, har knappt suttit ner något känns det som.

Min fredag var ju väldigt överraskande, hade ju varit på innebandy natta hela natten innan, fick sova 3 timmar i Rasmus sköna säng innan det bar av till skolan för att kolla på luciatåg. Vi åt risgrynsgröt i skolan och sedan var det dags att ha foto lektion. Bokade studion imorogn för jag ska fota Natalie till mitt temaarbete kommer nog bli rikigt bra. Var super trött, kunder knappt stå upp. Så vid 2 gick jag och Rasmus till Kungsbacka station där jag tog tåget hem och Rasmus bussen hem till sig. När jag kom hem la jag mig i sängen för jag hade tänkt att sova fram tills jag skulle träffa Natalie och Mikaela. När jag sovit en halv timme ringer Natalie och frågar om jag sover haha, hon säger att jag ska vara klar runt 8. Mamma kommer upp och frågar om jag ska med och kolla julklappar, men jag orkade verkligen inte. Men mamma tvingar med mig och vi åker ut och kolla lite. När klockan är 10 över 7 börjar jag bli lite stressad över att jag ska vara klar klockan 8 och jag inte ens är hemma. När jag kommer innanför dörren hemma ser jag att pappa lagat mat och tror han fått en knäpp. Ser 6 tallrikar och jag fattar inget, helt plötsligt hoppas Natalie, Mickis, Ellen och Ina fram och jag blir sjukt chokad, haha. Det var rikigt kul, mamma och pappa åkte till Petersén och Vi började käka och dricka vin. Det var rikigt mysigt och trevligt. Det blev mer och mer vin och kvällen slutade med att vi var 14 stycken tror jag, det var riktigt mysigt och trevligt och dom flesta var ganska dragna haha. Mamma, Monica och Roland kommer vid halv 3 då kommer dom från stan, och är redigt dragna, haha. Vid halv 4 gick alla och jag somnade riktigt gott!

Min lördag var rikigt trevlig den med, började med att jag vaknade av att mamma bet mig i armen. Jag gick upp och åt för jag skulle med mamma och Monica och handla till vårat julbak. Mamma skulle hämta Monica och sedan komma och hämta mig igen. Ringer efter en halv timme och då kommer hon på att hon glömt att hämta mig hemma. Vi åker hem till Petersén och bakar massa godis. Äter sedan super god mat och jag somnar i soffan. Det var rikigt skönt, Johan kom från sin träning och vi åt lite tårta. Gick sedan upp och la mig i soffan igen, sen när vi skulle hem skulle jag in och säga hejdå till Johan som redan sov, då somnade jag på han haha. Somnade runt halv 3.

Söndagen nu då, har inte gjort något alls, duschat är det ända! Jag har sovit alldeles för lite denna helgen och det blir nog inte bättre nästa helg, haha! Nu ska jag kolla med mamma om vi kan åka och sola, sen baka lussebullar kanske! Måste plugga engelska sen med, och ikväll kommer min älskling hit saknar honom för mycket. Ha en super bra fotrsatt söndag!


Det var ju trots allt lucia, så vi fick lussa lite



Bag in Da box?!:o


Arg ser jag ut iallafall, fler bilder kommer när jag får tag på Natalie



Här var det julbak iallafall


Jag med!


Det var kallt!


Kram
Emmaa


Kommentarer
Postat av: Anonym

sicken helg:D tack för i fredags gumman<3

2008-12-14 @ 15:59:13
URL: http://mikaellalenarebeckavigart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0