Hurra till mig

Ojoj, ett inlägg på morgonen är inte vanligt. Iallafall inte på en vardag, har fått massa gulliga grattis sms redan tack alla sötnosar! Blev väckt klockan 7 med sång och frukost på sängen, fast jag börjar halv 10 så nu börjar jag bli trött igen. Men om 10 minuter måste jag gå upp och fixa i ordning mig så jag iallafall har en halv timme på mig. Börjar dagen med italienska prov, parlo italiano molto bene, eller? Fick massa underbara saker och gladast blev jag nog för Björn Gustafssons DVD. Ikväll blir det kalas, och förhoppningsvis massor av tårta får se vad farmor eller mamma hittar på att baka. Dagen är ganska kort, gott de slutar 2 och ska då hem och fixa inför kalaset. Nej nu ska jag försöka komma upp ur sängen, det är ju bara så skönt att ligga under ett varmt och gosigt täcke såhär på morgonen. Ha en bra dag, det ska jag iallafall ha!

Kramkramkram
Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0