Jag intar huvudstaden

tjena mina små penntroll!

Idag har varit en rörig dag med shopping, solning och feber. Ursh det är verkligen inte kul att bli sjuk såhär innan nyår, känns som jag aldrig kommer komma ifårn denna förkylningen, hostar så jag tror att jag snart hostar upp hela min mage. Var i stan med mamma idag, och det var vi ju inte ensamma om. Det var en miljarrrrd människor verkligen, och inne på monkey var det nog värst. Men jag fick allafall köpt en tröja lite underkläder och en super söt pyjamas! Hittade 3 stycken jackor jag ville ha, och 2 av dom blir nog köpta snart. 1 päls från NK, trodde jag skulle dö när jag såg den, den var helt underbar och den blir det att köpa till trettonhelgen när NK börjar sin REA. Den andra var också ursnygg, men det har jag sett innan, dom hade REAt ner det bara 400 kronor, så vi väntar ett tag till så dom får rea ner den ännu mer, ibland är man smart! Hittade inte så mycket faktiskit, men imorogn intar jag Stockholm och då jävlar ska jag inte komma hem tomhänt!! Nejnje, det ska blir byxor, klänningar och förhoppningsvis en skinnjacka kanske några snygga pumps med och en väska, haha jag ni ser det tar aldrig slut! Åkte hem och tvättade av mig sminket och åkte sedan till molly´s och solade, första gången jag bränner mig i ansiktet idag men nu är jag ganska brun till nyår. Var tvungen att köra intensiv solning idag och igår eftersom jag inte hinner sola mer innan nyår. Kanske gör en spraytan i sthlm, får se vad som händer. Har legat i soffan hela kvällen med feber, och vid halv 10 kom Johan förbi mig och kollade TV. Vi hade rikigt trevligt, fixade facebook till honom med, så om ni vill ha en snygg kille och flirta med, sök Johan Petersén på face, haha! Nej nu ska jag allt lägga mig tror jag så jag blir av med denna färkylning någon gång + att jag ska åka tidigt imorogn. Nej ska försöka uppdatera så mycket jag kan, mobilen är ju med så det kan blir ganska mycket mobilbloggande. Men har nog dator med mig också. Ha en super härlig vecka nu innan nyår, jag är back on track på onsdag och då jävlar ska jag parta!

Denna söta pyjamasen köpte jag idag, i love it!


Tråkiga ni är som inte kommenterar, ni får nu börja göra det annars vet jag inte var jag gör, haha!
Pusspå er och trevlig fortsättning!

Kommentarer
Postat av: Frida Håkansson

Den pjyamasen har jag också, fast i svart och vit :D den är snyyyyyggg!! ; )

2008-12-28 @ 22:23:04
URL: http://fridajuliahakansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0