Jul stress!

Hej alla små gullisar!
Nu har det varit skandal sen jag skrev sist, sen i torsdags faktiskit! Herregud va tiden går fort. Hade super kul i torsdags iallafall, tack alla som gjorde kvällen så lyckad på mingel. På fredagen dansade jag på avslutningen, fy det var hemskt och jag kände mig fortfarande full. Alla uppvisningar gick okej iallafall, det var ganska kul men något pinsamt pga kläderna. På fredag kvällen var jag med Rasmus vi hade super mysigt vi var inne i Kba och handlade lite, hittade en julklapp till mamma. På lördagen gjorde vi inget, pappa hämtade mig i onsala vid 6 och sedan kom Rasmus till mig vid 9, vi slappade och kollade film och hade mysigt. På söndagen var det julklappshandling som gällde fick handlat massor, alla utom 2 tror jag. Och jag blev nöjd med alla faktiskit, på kvällen hade vi sleepover jag, Natalie, Mickis och Malin vi kollade på Edward Scissorhands, den var så sorglig jag satt och grät hela tiden. Vi hade sjukt mysigt, det var riktigt längesen det bara var vi tjejer. På måndagen var jag och Natalie inne i stan och köpte dom sista julklapparna, blev nöjd med julklapparna till Rasmus, hoppas han med blir de, hihi. Har varit väldigt mycket dom senaste dagrana i julstress och julkbak, hinner inte uppdatera så mycket, men jag försöker! Nu ska jag ner och slå in julklappar!

Puss på er! OCH GOD JUL

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad har du köpt för fint till Rasmus?



jag saknar dig <3

2008-12-24 @ 15:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0