Julaftons morgon

God jul alla söta männsikor som läser min blogg!
Hoppas ni haft en mysig julafton hittills ni som är vakna, själv vaknade jag upp med sjukt ont i halsen och super förkyld. Hade redan fått några gulliga "God Jul" sms när jag vaknade, tack! Klockan 11 ska jag till kyrkogården med farmor och tända ljus för farfar, sen blir det att vi går hem till oss och äter jullunch med pappa, david, mormor och morfar. På kvällen blir det kusinerna som gäller, och massa paket liggen under granen, haha. Nu ska jag nog öppna min julklapp från Rasmus, undra va det nu är. Vi hörs senare!

Ha en bra jul!

Puss


Såhär såg jag ur för exakt ett år sedan, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0