Lugn kväll

Har precis läst mina engelska glosor ett antal gånger nu så jag kanske kan några iallafall, kollade igemon övningarna med, går helt okej. Kvällen har varit lugn och skön, har tagit ett blått bad (bild kanske kommer sen, om jag orkar lägga in). Just  nu gör pappa kycklingspett till mig, har ätit 4 mackor med julskina till middag så jag kände att det behövdes något mer, gud va julmust är gott, fråga mig inte hur många julmust jag har duckit på en månad. Måste fixa min fotopärm till imorgon och jag vet inte ens om jag har alla bilder jag ska ha. På torsdag ska jag nog till mingel med massa folk, aranäs har julfest, så det ska bli trevligt på fredag är det avslutning och då ska jag dansa ursh. Nej back to work


puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0