Monday

Känner mig lite smått stressad över att jag inte köpt en ända juklapp, hjälp mig! Idag gick jag från skolan vid 2 hade sån mensvärk att jag inte kunde stå upp, nu är det lite bättre efter sesådär 4 ibumetin. Har suttit och pluggat engelska nu några timmar, känns som jag förstår texten bra iallafall och kan svara på dom flesta uppgifter, bara det att det är 100 glosor till med. Nu ska jag lägg mig i ett varmt bad, med massor av ljus och musik och plugga lite på glosorna, sen ska jag fixa lite med min foto pärm. Så nu ska jag upp till badkaret så inte det svämmar över av vatten! Fotade Johan idag, det blev skit snyggt, modell nästa?! Nu måste jag springa.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0