ursh va dåligt!

Hejj,
ursh va jag känner mig dålig på att blogga sista tiden, känns som det varit mycket som hänt fast jag tror egentligen inte alls det hänt mycket. Det har bara hänt bra saker och det är jag överlycklig över, känner mig riktigt glad igen (förutom att jag inte träffat Natalie och mina andra tjejer på ett jävla tag) fick inte träffat Natalie idag heller, det blev så sent + att det ösregnade ute så jag hade ingen lust att gå ner och sätta mig på spåret in till stan, nej jag hade inte någon lust med de. Mådde inte så bra heller, frös ju hur mycket som helst så jag gick upp och la mig i sängen, somnade med en gång. Vaknar sedan av att min mobil ringer, och sen att det ringer hem och det var Johan som väckte mig och tyckte jag lät trött, haha! Kollade sedan lite på efterlyst, det är sjukt hur mycket som händer egentligen. Blir nästan rädd när det är så många som är försvunna, och han 17åriga killen som blev mördad i Göteborg i helgen, fy! Nu vill jag ha riktig jul stämning, massor med snö och kallt. Saknar att ha en riktig vinter, och imorgon är det 20 dagar kvar till julafton och snart måste man verkligen börja med julklapparna, känner att jag verkligen vill lägga tid på dom i år men jag kommer nog inte hinna med de. Om 7 dagar fyller jag år och den 19 slutar skolan och då ska vi dansa, och dansen går väl sådär. Nej nu ska jag allt ner och drick julmust är så sugen på de, sen ska jag hoppa in i duschen + att jag måste städa på rummet med innan mamma blir mer sur. Imorogn måste jag verkligen plugga italienska har prov på min födelsedag och så måste jag börja läsa på texten till mitt engelska prov den 16, nu måste jag ta och leta upp min kalender. Den är spårlöst borta. Ha en bra kväll gullungar.

Natti
Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0