All I want to say is that they don´t really care about us

hejsan hoppsan!
Nu blev det som igår, bara ett inlägg men jag hinner inte med så mycket mer nu när det är skola. Fast jag ska försöka, jag lovar! Har varit en rikigt tröttsam dag faktiksit, riktigt seg. Var i skolan vid 10 i 10, började dansen då men jag kunde ju inte vara med endå så jag fick kolla på, lektionen efter var inställd och sen var de idrott, vilket jag inte heller kunde vara med på, då min första lektion började halv 3, med matte där vi knappt gjorde något iallafall, jo jag åt maltesers och smsade med Rasmus, haha! Sista lektionen var italienska, och jag och filip satt bara och skrattade, vi har KALASBRA humor haha! Fick sms pappa för jag kunde ju inte hoppa på kryckor hem från stationen så pappa kom och hämta mig snäll som han är! Gjorde inte alls mycket när jag kom hem, jag duschade kände mig bara så kall och sleten, ursh. Sen skulle jag börja på min engelska, och visst jag läste igenom lite texter men sen somnade jag, var bara så trött!

Mamma kom hem, sen kom min moster och vi satt och prata och skratta i säkert en timme. Imorogn ska jag inervjua henne till mitt repotage med. Var sjukt nere förut, så ringde Rasmus mig och gjorde mig glad, tur att jag har han som kan få mig glad. Nej nu ska jag lägga mig kudden väntar, ha en bra natt!

Sleep well
Emma


är han inte det sötaste?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0