Borta bra men hemma bäst, eller?

Ciao amigos!
Är det verkligen så? Jag vet inte om jag känner de nu. Usch jag känner bara att jag mår mycket sämre nu när jag är hemma för jag bara tänker på allt som hänt! Men nu är jag iallafall hemma från Köpenhamn, det var mycket trevligt, fast väldigt kallt! Vi kom fram vid 5 och gick ut på stan, kollade lite köpte trosor, riktigt söta! Vi åt sedan på en resturang med helt okej mat! Åt en efterrätt "tio tapas" rikigt skumma saker! Senare gick vi förbi Buger King och köpte king wings och chillicheese, GOTT! Idag gick vi upp tidigt, david vaknar 20 i 7 och sätter på tvn så jag kan inte sova, lyckades väl sova en timme till kanske. Gick och kolla på "belive it or not" KUL! Hela dagen sprang vi runt på stan och jag blev helt slut i benen, hittade lite saker, 2 klänningar, en tröja och ett par chinos (lägger upp bilder senare). Vid 3 gick vi och åt lunch på KFC, synd att vi inte har det i Göteborg! Packade ihop vid 5 och åkte till båten, köpte en "absolut maskerad" fräck flaska! Åkte förbi en thai resturang som hade god mat och tog med det hem. Så  nu sitter jag här med mamma och pappa och kollar på beck. Skulle egentligen vilja hitta på något roligt idag så man slipper sitta och tänka på allt men jag är så trött så jag får se, kanske ringer johan och går ut och går en stund sen om jag orkar de!

Skulle skrivit innan jag åkte igår men internet fungreade inte då, ack ack! Men nu ska jag ta och smsa Rasmus, han jobbar ju trots allt så duktig är han, ska se vad han gör!

(Blider kommer senare)

Take care
Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0