Chailatte

hellow
Nu sitter jag i sängen med världens växtvärk och världens godaste chailatte som jag gjort alldeles själv! Känner mig GANSKA duktig, och jag vet hur avis Johan är just nu han vill gärna ha haha!

Nu ska jag allt ta och tvätt mig, sen lägga mig i sängen och skriva lite till radion imorgon. Det känns verkligen som det behövs. Hoppas att repotaget blir bra annars vet jag inte var jag tar vägen. Blir väldigt intensivt jobb imorgon på media lektionerna, kommer nog få ta ungefär halva fotot och jobba med radio eftersom vi har slutsändning på onsdag, lyssna vettja 95,2 mHz fast ni kan bara lyssna om ni bor i halland, annars får ni gå in på webbradion (gå in på google och sök på kungsbacka närradio så hittar ni nog) vi sänder 18.00-20.00.

Nej nu ska jag allt ta att dricka upp min chai, sen blir det sängen för min del!

Godnatt mina barn
Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0