Ciao bello

Ciao.
Idag har det varit en skratt dag, har nog skrattat för det mesta för alla var så trötta idag i skolan. Jag, Rana och Emelie skrattade nog oavbrutet på fotolektionen. Inte för att jag vet varför men det gjorde vi iallafall, imorogn är det onsdag och kort dag i skolan SKÖNT! Jag vet inte rikigt hur jag mår idag, känner mig rikigt nere och du vet nog varför, känns bara så meningslöst allt just nu. Det är förjäligt hur man kan bli kär i kärleken. Nog om det, v.48 ska vi fota poträttfoto i studion i skolan, vet inte vad och vem jag ska fota, så om ni har några förslag skriv en kommentar!

Pluggat engelska idag, vilket var svårare än jag trodde, speciellt efter ett telefonsamtal på dagen! Men jag ska försöka göra engelskan imorgon innan jag och Emelie ska till ullared, haha. Nu blev det bara ett inlägg idag igen, tänkte skriva imorse men jag orkade inte sätta på datorn så jag sov en timme till istället. Nej nu ska jag prata lite till med Johan på msn, sen ska jag äta sen blir det nog hoppa i sängen och sätta på en OC säsong, thank god for OC!

Natti, natti
love Emma


Kan jag be och få sommar nui somras hemma hos Sofia Zellin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0