come home

hajjjj
Idag har varit en ren stress dag, har stressat sen jag kom till skolan imorse och jag vaknade klockan 6 av att jag behövde spy, herregud har aldrig mått så dåligt som imorse. Gick till skolan iallafall eftersom vi har slutsändning i radio imorogn, vilket jag inte alls ser fram emot. Hoppas verkligen att det går bra och blir roligare imorogn. På radio lektionen idag satt jag 2 timmar i sträck och bara jobbade med mitt repotage, blev nästan klart men vet inte rikigt om det blev som jag tänkt mig. Men jag orkar verkligen inte, det tar all kraft från mig har hela min nyhet kvar att göra också+ körschema och jinglar, hoppas det går ganska fort imorogn så vi kan få lite ledigt iallafall. På torsdag är det matte prov i geometri matte B och det kan jag väl hyffsat, på fredag ska jag vara i studion, så först ska jag vara modell åt Emelie med Rasmus, hon ska ha kärlekstema. Sen ska jag fota och jag har inte ens bestämmt vem eller vad, någon som har förslag?

Nu sitter jag i sängen och käkar vaniljyoughurt och hallonsyllt och ska kolla på CSI, nej nu har jag gjort klart min radio så nu ska jag lägga mig ner och sträcka på mig. Och smsa lite med Tony, han kallar ju mig Kvälls smsan, haha!

BTW JAG ÅT MIN FÖRSTA LUSSEKATT IDAG, MED JOHAN OCH EMELIE, mummmma<3

Puss på er
Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0