Dagens visa

Can you tell me how we got in this situation
I can't seem to get you off my mind
All these ups and downs
They trip up our good intentions
Nobody said this was easy, right?

did you remember, nobody said this was easy....



hejsan hoppsan lillebror, hejsan hoppas karlsson.
Vet inte var jag ska börja dagen, vaknade med världens huvudvärk men jag hade ändå världens mysigaste morgon och jag trodde det skulle bli världens mysigaste dag. Men det slutade inte rikigt som det var tänkt, dagen började i tårar och slutar nog i tårar just nu. Allt är upp och ner och jag vet inte vad jag ska tro eller vad jag ska göra. Det ända jag vill är att vara lycklig ha allt bra.

Tror aldrig jag varit så arg och ledsen som jag blev i skolan idag, och vissa vet varför jag tänker inte ta upp det här för dom som det berör förstår nog. Jag skakade och Alexander fick mig nog att lugna ner mig lite och Emelie med, trodde ALDRIG jag skulle få känna så som jag kände förut idag. Jag och Emelie väntade på mamma eftersom vi skulle till ullared, trevlig var de! Så Jag, Johan, Alexander och Emelie satt och spelade kort det var sjukt kul, ni fick mig att skratta tack jag älskar er! Vägen till ullared satt jag och Emelie mest och disskuterade det som hänt och jag var bara så besviken och arg. Kom fram och jag och Emelie rusade in utan jacka för et var så kallt ute. Hittade lite alltmöjligt, men när jag precis skulle betala kom jag på det viktigaste jag hade glömt, GODIS! Fan jag blev depp faktiskit så jag gick och köpte en vågtång! Vi åt hambugare efter och det var nog det jag och Emelie såg fram emot mest, haha! Vi blev sjukt trötta i bilen och vi somnade nästan. Körde hem Emelie och mamma och jag åkte hem, packa upp mina saker städade rummet och ställde fram mina nys snygga ljusstakar! Sen satte jag mig och pluggade engelska gick väl helt okej kom en bit påvägen. Nu sitter jag och pratar med Johan på msn och han får mig alltid att blir lite gladare. Nu ska jag nog ta och plocka undan lite, hoppa in i duschen och sen blir de nog sängen och OC. Eller kanske Sex and the city som jag köpte idag! Får se, imorogn är det skola fy, börjar 8.55

Its a hard day, sleep well
Emma


BAD DAY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0