drömmer jag?

Idag var en slapp dag i skolan, vi hade dans där vi gjorde uppvisningsdansen som var sjuk! Hade sedan foto och det gick helt okej, Johan var min modell och det blev bra. Slutade kvart i 2 ungefär och då tog jag och Johan tåget in till Göteborg, han skulle kolla på jacka och oj va snygga dom var, ville ha en själv. Det började ÖS regna och vi sprang nästan upp till hard rock café där bjöd Johan mig på en cesarsallad, den var super god. Det var rikigt mysigt, vi pratade om att kolla på SAW V, fast jag vet inte hur det blir med de. Nu ska jag plugga lite engelska om jag orkar de. Ursh och fy! Får väl gå över till Natalie om jag orkar jag är bara så himlans nere nu igen!
Höres senare,

pusspuss
Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0