fotografering

Idag i skolan var jag och Emelie i studion och fotade till våran uppgift. Emelie fotade först mig, sen kom Rasmus och vi skrattade, det blev rikigt bra bilder. Det var kul med, sen fotade jag Emelie så vi får se hur som analoga blir på tisdag. Åkte tåget hem med Rasmus och Johan och en tjej i deras klass fick sällskap så det var mysigt. Kom hem och laddade in bilderna i min lilla dator, åh dom är så fina men jag kan inte lägga upp dom för det är lite för naket haha.

Ikväll ska vi hem till Petersen och käka middag, riktigt mysigt kolla idol och allt. Nu ska jag vila lite är så sjukt trött och kolla på my sweet 16 haha. Här är iallafall några bilder(a)







Mysiga bilder!

Pusspåer
Emma


Kommentarer
Postat av: Emelie

Ni var grymma

puss på er mina poooorrrungar <3

2008-11-28 @ 19:15:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0