friday i´m in love

Ligger här i sängen och pratar med dr. Tony, han försöker vara smart haha. Ligger också och pratar gamla minnen med Alexander, det är rikigt mysigt. Seriöst jag är kär i mina vänner, ni är helt underbara vad skulle jag gjort utan er, helt seriöst? Emelie är min klippa! Var på 7-års kalas nu ikväll kom hem vid havl ett, och det var verkligen inte meningen att de skulle bli så sent. Förlåt Alexander jag vill faktiskit komma till dig. Har inte fått gjort mitt repotage nu heller, men på söndag ska  vi göra de.

Imorgon blir det Liseberg med Emelie, Johan och kanske några till, mysigt! Nu ska jag skriva lite på min önskelist till min födelsedag den 10 december, hurra

Sovgott pussys
Emma


Kommentarer
Postat av: Emelie

åååååh, du är min bästa <3 behöver inte säga det fler gånger men jag älskar dig, så jävla mycket. Skicka önskelistan till mig gullet, så får vi se vad emelie kan hitta på <3 HAHAHA

längtar till i kväll, fan vad mysigt vi ska ha det.

2008-11-22 @ 14:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0