hur sjukt


Hittade denna bilden, och fy vad jag saknar oss!


Ursh vilken dag, den har verkligen inte varit min. Började med att jag missade tåget imorse och vaknade med världens ondaste hals. Helt okej dag i skolan men jag var så sjukt trött, slapp iallafall italienskan idag eftersen Per hade dragit ut en tand och inte orkade ha lektion.

Åkte hem och la mig med en filt, kul att det var 17,5 grad hemmas hos mig när jag kom hem. SVIN KALLT!! La mig och myste och kollade lite på tv, gick upp och käkade och sedan la jag mig igen, nu ligger jag och kollar på fotbollsgalan, och visst blir man glad när Pelé står och pratar om hans framgång. Nu fryser jag snart ihjäl, tror jag börjar bli sådär rikigt sjukt, ursh va jobbigt isåfall! Har gått och tänk en del på det som hände mellan oss tre, och jag bryr mig verkligen inte. Tror det är för jag vet hur mycket uppmärksam het du vill ha, hur mycket du vill att folk ska ha respekt för dig, hur mycket du vill att folk ska toffla. Men lilla vännen förstå, tro mig det är ingen som tofflar, ingen som orkar med de i längden. Så sluta snacka så mycket skit du gör och väx upp, för snart kommer du inte ha någon kvar så du beter dig. Inse att alla inte kan dansa efter din pipa och alla kan inte se upp till dig, de är du som borde ta till dig vad folk säger och sluta klaga på andra för du är inte perfekt någonstans även fast du tror de. Detta var första och sista gången jag tar upp detta för jag bryr mig verkligen inte,det gör mig inte något dethär för det har hänt fler än en gång, det har gått1 vecka nu, och jag säger detta för jag tycker synd om dig, för att du inte förstår själv hur illa du gör dig själv att de kommer sluta med att du är ensam. Så ta till dig de folk säger och sluta med att bara lyssna på dig själv och det du vill höra.

Nu blev jag så trött, har inte alls varit glad idag, ursh! Ska nog ta och bada, var jätte längesen jag gjorde de. Ha en bra fortsatt kväll.

Take care
Emma


Hittade denna bilden, och fy vad jag saknar oss!


Kommentarer
Postat av: Emelie

SÅ RÄTT ÄLSKLING <3 sätt dit henne, hon ska fan inte få behandla oss som skit. Det viktigaste för mig är faktiskt att jag har dig kvar vid min sida, bryr mig inte om något annat. Jag vet att du aldrig skulle svika och det är en trygghet så stor att jag inte kan sätta ord på det. Hoppas du vet att jag aldrig skulle svika dig heller, aldrig. Förlåt att jag blev lite arg i dag, inte alls meningen. Bli bara så jävla trött på allt ibland, folk som snackar skit är nog det värsta som finns. Du får inte bli sjuk nu hjärtat, jag klarar mig inte utan dig i skolan. Radio i mon och allt.

KRYA PÅ DIG <3<3<3<3

jag älskar dig!

2008-11-17 @ 22:43:13
Postat av: Anonym

FAN VAD RÄTT ÄLSKLING <3 hon ska inte kunna behandla oss hur som helst, vi har ändå försökt och får ingenting tillbaka. nerläggning. Det viktigaste för mig är att jag har dig kvar vid min sida, bryr mig inte om något annat. Du får inte bli sjuk nu igen hjärtat, jag behöver dig i skolan. Radio och allt i mon. Vi kanske kan åka till liseberg till helgen? kolla med natalie och dom med, hade varit mysigt.

KRYA PÅ DIG NU <3 jag älskar dig

2008-11-17 @ 23:01:29
Postat av: pernilla

sakna bifrost!

goa tider! goa minnen!

jag äklsar dig

2008-11-18 @ 16:01:01
URL: http://pernillasteijner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0