Lång vecka

Herregud vilken lång vecka ursh, men äntligen är den över nästan iallafall. Igår sände vi radio, det var extremt stressat hela dagen och väl klockan 6 började vi våran sändning, det började helt okej inte super bra men inte alls katastrof heller. Jag tycker det gick super bra och vi hade riktigt roligt, slutade bra med och alla var nöjda.

Är helt död idag orkar verkligen ingenting just nu, hade matte prov idag halv 9 på morgonen som jag inte vet hur det gick, men helt okej hoppas jag. Hade sedan håltimme fram till 1 trodde jag, men det visade sig att italienskan var inställd med, så yes min nästa lektion började 20 över 2, rikigt segt. Så ja nu är jag bara så trött på allt, ursh! Imorogn är det dans på morgonen sen är det foto i studion och jag vet inte vad jag ska fota ännu, känns inte alls bra. Men men, det ska bli kul imorogn iallafall Emelie ska fota mig och Rasmus.

Julen närmar sig och på måndag börjar julkalendern, gud va mysigt!

Nu ska jag prata med Rasmus i telefon

Pusssss
Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0