Ledig

Förra inlägget blev helt konstigt står att de är inlaggt idag, fast jag la in de igår?

Idag 12/11 fyller min bästa vän 18 år och gud vad avis jag är, bara 1 år kvar för mig då, ajajaj! Nej Natalie jag är så glad för din skull, tänk hur länge jag kännt denna underbara människa, sen jag var 2 år. Oj vad jag älskar dig!



Idag har jag varit ledig, men det känns inte så, jag är helt slut. Blev väckt imorse klockan 7 av min älskling som pussade på mig, sen gick han ner och åt. Sedan kom han upp och la sig bredvid mig under täcket igen och pussa på mig i 40 minuter till innan han gick upp och tog på sig och åkte iväg, han hade ju nationelltprov idag, duktig han är! Jag somnade om och vaknar av att någon extremt kall människa lägger sig bakom mig i sängen och pussar på mig, kändes som jag hade sovit högst en halv timme men då var klockan närmare 12 halv 1. Oj va trött jag var, men vi har legat i sängen nästan hela dagen, fast vi la oss i soffan och kollade på Horton, fast där somnade vi båda två. Åkte hem vid 5 för att sedan träna kvart i 7, gick ganska bra fast idag var det inte så kul. Var sedan ute på en promenad med min bästa vän, vi hade så mycket att prata om så vi gick den stora rundan, 1 mil duktiga som vi är och munnarna gick i ett! Kom hem vid 10, satte mig och åt en mycket försenad middag, vilket jag måste sluta med. Måste börja äta regelbundet nu. Nu har jag också fått världens skoskav, på fötterna och jag kan knappt gå. Är ju livrädd att det ska bli som med Frida, ajaj så imorogn blir det ett senare tåg till skolan så att bussen går och sen blir det väl sommar skor? haha, vet inte vad jag ska göra annars, får se imorgon. Nej ryggen värker och jag sitter i sängen och dricker te, jag är kär i barn btw. Jag och rasmus funderar på de, hahha nej jag skoja. Nu ska jag sova är för trött.. fredag ska vi rocka om jag så heter doktor alban, guwd va roligt vi ska ha de! Natti

Love
Emma

Kommentarer
Postat av: Frida Håkansson

HAhahaha Emma, akta dina fötter säger jag bara. För det är de värsta jag har varit med om!!!

SES IMON <3 :D:D

2008-11-13 @ 20:06:17
URL: http://fridajuliahakansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0