miss you

Ursh vad jag saknar dig R

Kom precis hem och nu är klockan mycket för mig som varit uppe sen kvart i 9 imorse. Kom precis från Johan, vi har haft det sjukt kul, och man garvar alltid ihjäl sig med dig, haha! Var hemma, skulle egentligen till onsala men det blev inte så, så jag bestämde mig för att träffa min lilla Johan, han mötte mig snäll som han är hihi. Så kollade jag Johan och Emelie på OC och Andreas satt och spela poker, sen gick vi ut på en riktig långpromenad. Och vi pratade som vanligt sjukt mycket, vi gick och hyrde film och köpte godis, mysigt! Sen gick vi hem, nu sitter jag här helt super trött. Ska sova, blir nog ingen dans imroogn måste pluggaa! ursh. Tack för en super bra kväll Johan, jag älskar digiiig!


Puss&natti
 Emma


Johan och Edvin i sommras ute med båten!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0