monday

hellow.
Varit en rikigt seg dag, började med dans i skolan och jag som har sån träningsvärk i vaderna, så balansen var ju inte det roligaste jag gjort idag. Senare var de idrott och jag var ju sämst, det var ju basket haha! Sprang mest runt och skrek och peppade alla, fast jag gjorde ett mål! Åkte hem och fixade presenten till Natalie nu är den nästan klar. Sedan kom min lilla Rasmus hit, vi har inte gjort så mycket men varför göra de när man kan kolla på andra avenyn och mysa? Nu ligger vi i sängen och kollar på tv, ska väl sova snart ska ju upp klockan 7 imorgon. På onsdag är vi lediga, så skönt och då fyller Natalie med, jag ska göra fisk tårta till henne, haha!

Nej nu ska jag pussa lite på Rasmus, sov gott!

Peace
Emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0