My body hurts


Nu ligger jag i sängen, är trött men jag orkar bara inte lägga mig under träcket. Fast det skulle vara redigt skönt! Jag har så sjuk träningsvärk i hela kroppen efter MRLen (Mage Rumpa Lår) igår, det tar kål på mig. Nej det går ju över och man bygger ju muskler! Nej nu måste jag pallra mig i säng, ska faktiskit upp ganska tidigt imorogn trots att jag hade tänkt att sova ut blev det ju inte rikigt så, ska iväg vid 11 och sola hade jag tänkt! Sedan blir det plugg och sen får man se vad som händer. Jag kommer väl snart bli väckt av ett fylle samtal av häxan&féen (Natalie&Mikaela) dom är ute ikväll, halloween party på Trägår´n! Jaja, nu ska jag in och börsta tänderna! Sov gott tutto bello!

Buena notte
Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0