my weekend

Ojoj, nu har jag verkligen inte skrivit något alls i bloggen. Men jag har faktiskit inte hunnit, jag vet inte vad jag gjort men jag har iallafall inte haft tid. Detta har iallafall varit min helg!!

Fredag
Var i skolan tills halv 1 tror jag, åkte sedan hem till Natalie för att hjälpa henne att fixa inför kvällen. Vi fixa och donade tills klockan var 4 då gick jag hem och duschade, och fixade i ordning mig. Tog ju med säkerhet längst tid att välja kläder. Vid halv 6 gick jag över till Natalie igen och vi började parta lite och sen kom alla tjejer vid 7 och vi käkade och hade jätte trevligt. Alla kom senare vid halv 10 tror jag. Det var hur kul som helst och oj vad vi dansade!! Slutade lite dramatiskt i tårar, alla grät tror jag! Men tack för en underbar kväll!  Rasmus kom till mig och sov, mysigt!

Lördag
Rasmus och jag vaknade vid halv 1 tror jag, gick ne roch åt sen skulle han åka och jobba! Jag gick och la mig igen och tog det bara lugnt, gick upp vid 4 och duschade och tog på mig mys käder, vid 5 kom Emelie till mig och vi satt och snackade om allt och inget som vi brukar göra. Vid 7 kom Jessica och vi satt och kollade på mysteriet på greveholm haha, sen lagade vi mat och det blev faktiskit riktigt gott! Vi satt och åt och snackade det är nog det ända vi gör när vi ses, vi bakade snickerskakor sjukt gött va de! Vid halv 12 satte vi oss och kollade på Forest Gump och första somande jag, sen Jessica fast jag vaknade efter kanske en halv timme och Jessica sov hela filmen haha. Den var väl slut vid 2 tror jag och vi gick upp och la oss. Vi låg och pratade massa Jul och mysiga saker, sen somnade vi vid halv 4 tror jag.

Söndag
Blev väckt av Emelie röst, de är ju ovanligt haha. Vi käkade frukost och Jessica åkte vid 1 och Emelie vid 2. Sen gick jag och la mig och kollade på Madagaskar med mamma och pappa. Vid 3 gick jag upp och duschade för vid 4 skulle vi vara på kalas hos Natalie. Fick så god mat och vi satt och pratade ända fram till 8. Nu sitter jag här i soffan och kollar på Erik och Mackan på tv, dom är ju sjuka i huvudet. Tror jag ska göra lite te, och kanske baka scones var längesen nu. Skriver kanske något inlägg innan jag somnar. Helvete inte fått repotaget gjort idag heller, MÅSTE göra de imorogn.

Ha de grejt
Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0