please god, take me to heaven!

Come up to meet you, tell you i´m sorry. You don´t know how lovely you are, I have to find you, tell you I need you, tell you I set you apart.



Dagen idag kan jag inte ens uttrycka, vet inte vad jag ska säga om den varit bra eller dålig? Jag vet inte, åter igen står jag som ett frågetecken och förstår mig inte på vad som händer. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta, jag vet inte om jag ska vara glad över allt eller ledsen. Allt känns bara som ett stort frågetecken.

Igår var jag och kollade på min lille kusin när han spelade innebandy match, han var så sjukt duktig gjorde mål och allt, och han blev så glad så han kunde inte hålla sig för skratt när han kollade på mig. Senare på kvällen mådde jag inte alls bra, kunde inte äta något och nu har jag inte ätit speciellt mycket heller. Gjorde intevjun med Anna igår med, det gick okej! Hoppas det blir bra.

Tillbaka till idag, vet inte vad jag ska säga mer än att vintern har smått kommit till Göteborg nu med. Ligger ett väldigt väldigt väldigt tunt täcke med snö på marken men kallt är det vill jag lova. Nu är det 1 vecka kvar till julkalendern sätter igång och gud så mysigt det är. Jag tror fakitskit att det är de jag ser fram emot mest under julen. Det är också exakt en månad kvar till julafton, men hur ska man klara en vinter utan pojkvän, ingen att mysa med, ingen att pussa på. Hjälp mig jag blir nästan rädd. Imorgon om 2 veckor fyller jag år, jippie! Funderar på att ha party, men orkar inte om det blir som förra året att halva Sverige är utanför huset. Nej nu ska jag ta på mig något, sitter är i handduk och fryser ihjäl. Sen ska jag ner och försöka mig på receptet på chailatte, får se om jag lyckas!

Pusspuss
Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0