plugg plugg plugg och ...

PLUGG!

Ursh, nu har jag suttit sen halv 3 och skrivit engelska som jag ska lämna in ikväll. Har ändå fått till ganska mycket nästan 2 sidor och nu håller jag på att skriva om HC Andersen, det är ju inte rå kul kan jag inte påstå. Nej jag som trodde jag skulle få lite kul ikväll med R men nejnej. Får se om det blir skola imorgon, jag orkar verkligen inte. Känns bara som skolan aldrig tar slut, att det alltid är något hela tiden man måste plugga på. På onsdag fyller Natalie 18 riktígt trevligt och på fredag blir det super party, eller hur? Måste göra klart hennes present också, hoppas jag hinner till onsdag har ju detta jävla repotaget att göra med, håll tummarna för mig! Nej nu måste jag plugga vidare så jag blir klart med det här helvetes arbete någon gång. Underhåll mig, skriv kommentarer!

wish me luck!
Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0