Sanningens ögonblick

Det är precis vad det är nu, förstår mig inte på vissa männsikor som snackar så mycket skit och sen inte kan förklara sig utan bara sticker för att dom inte vet vad dom ska säga, för egentligen snackar dom bara skit och vet inte ens vad man gjort fel. Tro mig jag har varit med om det flera gången med samma person och det har knppt handlat om mig. Nu orkar jag inte mer av dig, alla kan inte dansa efter din pipa, jag tänker inte sluta snacka med dig om det är det du tror, men det jag kommer aldrig mer vända mig till dig, du bad oss leva vårat liv så du kan leva ditt? Vi var dina "bästa vänner" ren bullshit det med, när man frågar dig vad man gjort kan du itne säga för du vet inte, du vill ju ha ovänner eller något. Detta gör mig så sjukt irriterad, förstår inte vad du håller på med. Det går inte att hoppa fram och tillbaka, inse de. Förklara för oss istället för att dra. Det löser inget så du håller på nu, man märker att du inte tycker om oss. Säg det istället för att snacka bakom ryggen, orkar inte med denna skiten mer, jag har vänner som inte sviker.

Snälla ge mig en sandsäck jag kan slå på, jag behöver få ut min ilska. Rasmus kom hit och gör mig glad, jag behöver de. Nu ska jag fortsätta plugga!



Det finns en person jag litar på till 200% och det är Natalie, jag skulle
aldrig klara mig utan denn person. Tack, jag älskar dig

Kommentarer
Postat av: Anonym

personer som snackar skit, man har fan inget och tjäna på det, de är nog brist på avundsjuka, eller svartsjuka!



emma larsson<3

2008-11-09 @ 22:08:05
URL: http://pernillasteijner.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det finns också bara en person som jag litar på till 200% och det är du, Emma Larsson!

Min bästa vän.

2008-11-09 @ 22:38:43
URL: http://nataliewibbling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0