skolan

Nu sitter jag i skolan och har håltimma, ska gå och prata med Per sen för vi ska vara med i en volvo reklam, riktigt kul. Sitter i datorteket bredvid Emelie och kollar på Rasmus som sitter och spelar poker (som vanligt). Idag sluta jag inte förrän 10 i 5 och ursh det orkar jag verkligen inte, men imorogon är det fredag och då är det bara dans i skolan och en kort foto lektion sen måst jag dra mig hemåt för att hjälpa Natalie fixa inför kvällen, åh jag längtar så!!!

Tänkte åka och sola idag sen kolla på när mölndal spelar mot frölunda i Wallenstam hallen, tänkte dra med mig Rasmus men haan orkar väl inte de, haha. Nej nu vet jag inte rikigt vad vi ska göra, måste ju hitta Per.

Ha en bra dag
Love
Emma

Kommentarer
Postat av: Anonym

FÖR IMORGON SMÄLLER DET :D

2008-11-13 @ 22:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0