skowla

Nu sitter jag och Emelie häi i akvariet i skolan och snackar. Vi har slutsändning i radio nästa vecka så de är bara att jobba på för vi har ju inte gjort så värst mycket. Fast jag klippte klart mitt repotage förut, så nu ska jag bara lägga in intevjun när den är klar. Öppet hus i skolan idag så det kommer vara sjukt mycket folk, musikal sen klockan 7 med och halva klassen sänder radio så det är fullt upp här. Är så sjukt hungrig nu så jag tror jag kommer avlida, men vi ska gå och köpa donken sen tror jag mummmms!

1år sen farfar dog idag, har tänk  på det mesta tiden av dagen, men inte försökt vara allt för ledsen. Men vad ska man göra när allt kommer och hänger över axlarna samtidigt. Jag hoppas att alla bra blir bättre snart. Nej back to work, nu måste vi jobba!

Ha de grejt
Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0