ta mig till din värld


JA TACK

Idag var en rikigt konstig dag, kände mig bara så extremt nere när jag vaknade och ville bara gå och gömma mig under täcket igen, men jag åkte till skolan och hade radio lektion och hittade en nyhet som jag funderar på att ha, jag får se den var ju inte super bra men vad ska man göra när man har en vecka till sändning. Åkte hem vid 2 för jag trodde jag skulle svimma i skolan, kände mig inte alls bra. Tror det händer för mycket nu och kommer upp för mycket minnen. Imorgon är det ett år sedan min farfar gick bort och det känns verkligen tungt. Påminns också om hur jag mådde förra året vid denna tiden när jag inte kunde resa mig ur sängen utan att börja gråta, ursh jag vill inte tänka på de. Imorogn slutar jag hyffat tidigt, men jag och Emelie ska nog sitta kvar och jobbs lite med radion, vi behöver verkligen de. Halva klassen sänder ju sin slutsändning imorgon, LYCKA TILL!!! Och nästa onsdag är det min tur, fy jag vill verkligen inte. Jag orkar inte lägga ner mer tid på radio men efter nästa onsdag är det slut!

Var ute och gick med Natalie förut, det var verkligen inte meningen att jag skulle gå ut idag för jag mådde så dåligt. Men när jag fick ett sånt ledsamt sms så var jag ju bara tvungen. Vi gick rikigt långt idag säkert längre än en mil, och vi pratade hela tiden, vi hade så extremt mycket att prata om. Det var riktigt skönt att bara får släppa ut allt. För jag orkar verkligen inte må såhär piss längre, är jag verkligen värd det? På fredag ska jag på 7-års kalas och det ska bli rikigt mysigt att bara få vara med min släkt. Ska spela in mitt repotage då med. Åh jag kan inte släppa allt som hänt idag, och jag vill inte ens tänka på morgondagen. Snart fyller man år också och jag ser inte ens fram emot de, vet inget längre, inget är kul längre. Ursh nej, nu måste jag nog sova tror jag. Är väldigt sugen på managryns gröt, så det ska jag göra nu. Ha en mysig fortsatt kväll/natt.

Ge mig snö, kärlek& Liseberg nu!
Take care
Emma




R. jag klarar mig inte en sekund utan dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0