the perfect man

det är du, verkligen jag klarar mig inte mer!

Idag har varit en dag där jag tror allt har gått bara kasst för mig. Började med att jag vaknade alldeles för sent, och när klockan var kvart 8 skulle jag cykla till stationen, vilket konstaterade till att jag självklart ramlade med cykeln eftersom det var snö och is överallt. Kom till tåget, då jag hade cyklat så sjukt fort och då är det försenat. Kommer till Kungsbacka station ska vi ta bussen, och han stänger dörrarna framför ögonen på mig. ÅH så jag fick gå. Kom till dansen och det gick inte alls bra, har varit en jobbig dag, men det visste jag redan att det skulle bli, jag klarar inte detta mer. Hade foto och jag och Emelie fotade till våran uppgift, gick super bra faktiskit! Nu snart ska jag på 7-års kalas hos mina kusiner trevligt, men jag orkar verkligen inte, ska göra mitt repotage med. Åh allt suger idag, sjukt mig!

Igår var vi lediga har aldrig varit så deppig som jag var igår, ursh det var hemskt. Var inne i stan med Emelie köpte armband, super snyggs 200:- från NK, me like (bild kommer). Sen åkte jag hem gick på promenad med Natalie och det började snöa. Var en ledsen dag men ganska trevlig ändå!

Nu draggar jag,
Love
Sad-Emma


Kommentarer
Postat av: Emelie

DU ÄR BÄST MIN ÄLSKLING <3

2008-11-21 @ 17:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0