Nattinatti!

Godkväll amigos
Ojojoj, inte hunnit skriva mer än ett inlägg idag, det känns ganska tomt faktiskit, om jag får säga det själv! Har varit en både bra och dålig dag, vet inte rikigt hur jag ska sammanfatta den. Började med att jag vaknade aldelles för sent, skulle upp vid halv 11 för vid 11 skulle jag iväg och sola, vaknade halv 12 och gick ner och käkade frukost sen fick jag åka. Efter solningen åkte jag hem och skulle kolla på hairspray (filmen) men det kom något ivägen så jag kollade bara några minuter. Åkte till stadium xxl och där blev det efter mycket om och men ett par nya träningsskor, fast jag vet inte om dom var så bra, fick redigt ont i mina fötter. Det blev också ett par härliga tränings byxor. Åkte sedan och tränade och invigde byxor och skor, körde MRL och det var rikigt kul idag, men oj så jobbigt!! Trodde nästan min rumpa skulle gå av där ett tag, men eftersom det är halloween körde dom det temat på alla steg och övningar! Och jag skrattade mycket, skona var sådär fick ju somsagt ont i fötterna men byxorna var perfekta! Kom hem var jätte trött i hela kroppen, gick in i duschen och när jag skulle belasta min vänster fot trodde jag att jag skulle dö. URSH va ont det gjorde, känndes som hela min fot skulle sprängas och gå i tusen bitar. Så nu, kan jag inte stödja på foten, har antagligen hänt något där jag opererade mina fötter för ca 3 årsen, känns ju inte speciellt kul! Så nu hoppas jag på kryckor, och inte hjälper det att jag har sån träningsvärk i högenbenet så jag knappt kan stå på de, haha! Detta tar livet av mig!

Blev super glad när en viss person som jag inte hört av på "länge" hörde av sig, det var min höjdpunkt! Skulle kollat på Johans match idag och kanske träffat han, men det kom så mycket ivägen, förlåt Johan! Men jag träffar ju honom imorogon som tur är! Nu ligger jag i sängen och klockan är allt på tok för mycket för att jag ska vara uppe på en söndagkväll men, så är det ibland! Jaja, nu ska jag gå in på Natalies blogg http://nataliewibbling.blogg.se och läsa vad hon skrivit om mig, hon är min bästa vän! Kolla in hennes blogg!

Nej nu blir det kudden för min del, har så fruktansvärt ont i foten!
Sleep well

Take care
The sleepingbeauty....NAT
 Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0