Its my life!

Hej, eller godnatt kanske jag ska säga!
Kom precis hem, har varit ute och röjt "NOT". Varit ute med Natalie och Mickis, vi visste inte vad vi skulle göra så vi slutade på franks! Riktigt mysigt, vi åt en korv och sjöng gamla låtar. Kvällen blev previs som vi tänkt oss, en rikigt slapp kväll. Jag tror ingen hade lust att göra något egentligen men ja fick iallafall skratta som tur var för det behövde jag verkligen! Har inte alls mått bra dom senaste dagarna, har inte kunnat äta på två dagar men jag fick iallafall i mig en korv förut, kändes bra! Imorgon bär det av till Köpenhamn vid lunch, ska blir rikigt mysigt. Shopping, god mat och så ska vi på "Belive it or not" ett museéum som jag var på när jag var liten, fast mamma hade inte varit där så vi ska dit!

Nu sitter jag och pratar med Johan och Emelie på msn, ska nog sova snart och väldans vad jag saknar Johan Petersén! Nej nu får jag nog packa ihop datorn och gå ner och hämta något att dricka sen blir det att lägga sig i sängen, kanske sätta på en film, fast jag lär ju ändå bara somna, jag skriver nog några rader innan jag åker imorgon! Gonatt

Take care
Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0