Onsdag morgon

Godmorgon godmorgon!
Vaknade för ca en timme sen nu, fast jag låg och snooza i säkert en halv timme, men man har ju lov så varför ha så bråttom upp? Ska upp och käka frukost nu, sen ska jag iväg med Natalie, Mickis och Erik och sola, ska bli super skönt! Ikväll blir det hockey, mölndal-frölunda, så då får jag kolla på massa godingar! Förmodligen träffar jag Alexander där nere, mys!

Min dag i dag består av solning, plugg och hockey, förstår mig inte på varför man måste lägga prov och inlämningar efter lovet så man måste plugga den ända tiden man är ledig, för det suger ju! Men måste få gjort början på mitt repotage idag, och lite på engelska inlämningen eftersom på fredag drar jag till köpenhamn!

Nej nu ska jag upp ur sängen och ner och äta lite frukost, kolla tidningen om dom tagit fast denna våldtäcksman! Sen kilar jag över till Natalie. Så ha det så bra så hörs vi senare!

Take care!
Emma

Jag älskar spanien med mina tjejer, ta mig dit nu! btw, här har jag sjukt ont
för hon flätar mitt hår så jävla hårt! haha, dvs ni ser ju mitt smile!

Jag vill bara vara i spanien nu nu nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0