Skratta bör man annars dör man

Ciao!
Kom precis hem från Mickis, var skönt att gå själv ute. Man känner att det börjar blir vinter, var och solade somsagt i frölunda på "sun Hawaii"? om jag inte alls minns fel. Helt okej ställe, fräscht och trevligt kille som jobbar där. Efter åkte vi till donken och käkade, först var det bara Erik och Mickis som skulle käka, men det slutade med att alla åt! När vi skulle ut till bilen fick vi syn på en gammal goding, nämner inga namn. Men oj va vi skrattade ingen av oss kunde andas och Erik skrattade nog mest för att vi skrattade så. Vi åkte hem till Mickis där dom bestämde sig för att gå på rally brudar med Martin, och jag gick hem. Så nu sitter jag här igen, hade tänkt att börja på mitt repotage nu, vilket fall försöka! Kanske göra lite engelska med om jag orkar de vilket är tveksamt!

Nej nu ska jag städa lite sen får det bli en dusch, plugg och te! See u later, aligator!

Take care
Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0