Super-kvinna eller?

Super-kvinna? nej inte idag, trodde jag var starkare än vad jag var, men idag brast allt. Det gick inte, så fort jag kom hem spydde jag, jag tror jag oroar mig för mycket. Och nu? det gick inte mer, tårarna har runnit ner för mina kinder i snart två timmar, och jag vet inte var detta ska sluta. Jag känner mig så liten, helt urpumpad av allt! Jag verkligen känner det STÖRSTA misstaget jag någonsin gjort. Kanske var det värt det då, kanske var det de! Men nu, det finns inget annat i mitt huvud, jag vet inte vad jag ska göra! Den super-kvinna jag trodde jag var har rasat, trodde aldrig jag skulle få tillbaka dessa känslor. Jag kan inte ens uttrycka mig mer, jag vet inte vad jag ska säga, mina ord dör sakta ut, vad händer? Bara när jag såg på "mr x" idag och får frågan hur mår du, brann tårarna bakom ögonen! Men när jag väl kom innanför dörren hemma brast allt! Jag ska inte sitta här och tycka synd om mig själv, inte alls!! Behöver bara skriva av mig, jag vet inte vad jag ska säga mer, allt dör ut! Om du läser detta "mr x" ring mig!

Nu ska jag sova, eller först tvätta bort sminket som inte längre sitter på ögonen utan på kinderna! Imorgon ska jag kanske till optiken med mamma, sen blir det en runda till second hand butiker i Göteborg, hoppas att få träffa "mr x" och prata ut! Nu får jag lägga mig och kolla på en film så jag blir lite glad, jag skulle behövt sex and the city nu! Får ta och köpa den imorgon! Köpenhamn på fredag, tack godegud så jag kan slappna av lite!


Btw, ni som inte fattat mitt blogg namn emlilas står det för EmmaLinneaLarssons.blogg.se FYNDIGT!!!

Take care everyone!
Emma

Kommentarer
Postat av: Emelie Block

Lilla söta du, till och med jag blir ledsen av att läsa det här. Vet precis hur du känner dig, jag vet precis hur liten och värdelös man känner sig när kärleken brister. Men vill du prata, finns jag här. Vet ine hur många gånger jag har sagt det nu men ändå, bara så du vet <3

JAG ÄLSKAR DIG EMMA LINNEA LARSSON

2008-10-30 @ 10:00:16
Postat av: nataliewibbling.blogg.se

Ont gjorde det att läsa, Ont!

Du är så bra Emma, du förtjänar inte att må som du gör nu. Men jag förstår dig, och fyfan :(

Älskar dig, finns alltid !

2008-10-30 @ 13:40:40
Postat av: Mickis

Min lilla gumma som ja sa igår de går inte att få en bättre sötare tjej än dig! älskar dig<3

2008-10-30 @ 13:47:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0