Tisdag

Hejsan,

Nu tänkte jag faktiskit börja blogga på rikigt! Har varit lite mycket på senaste och jag har verkligen velat blogga, men jag har faktiskt inte orkat! Idag har varit en händelserik dag, men både roliga och tråkiga händelser. Jag tänker inte gå in djupare på de just nu. Varit en seg dag, gick över till Natalie vid 4, vi pratade lite till Mickis kom. Då vi bestämde oss för att åka in till stan och ta en fika på Evas, mycket mysigt och vi hade mycket att prata om som vanligt. Vad skulle jag vara utan er tjejer?! Efter ca 2 timmar gick vi anenyn ner till tåget och åkte hem. Bestämde oss för att vi skulle åka och sola imorgon tidigt! Om vi nu kommer upp, vilket jag inte alls tvekar på!

Klockan är visst jätte mycket märkte jag nu, och jag som hade tänkt att ta ett bad! Det får bli imorogn kanske, Jag får koka upp lite vatten och göra en ansikts rengöring nu, är suger på att åka på spa! GE MIG GE MIG!!! Nej era små pussgurkor nu ska jag ner och fixa lite ansiktmask och annat! Ha en underbar kväll.... eller natt!

Take care!
Emma

Jag ser helt sär ut, haha!


Jag och Mikaela på evas!


Kommentarer
Postat av: Emelie Block

grymt att du också skaffat blogg nu hjärtat. Du och jag kommer tjäna miljoner på detta, om inte miljader. Så jävla bäst som är <3 HAHAHA. jag åker gärna på spa med dig. Det hade jag verkligen behövt nu, du med. Hämpa lite nya krafter. you are to good to be truh darling! fan vad jag älskar dig <3

2008-10-28 @ 23:42:19
Postat av: nataliewibbling.blogg.se

Åhh alltid kul att läsa när du skriver.. =) Nice nice..Tack för idag, och du.. jag finns alltid bakom dig. Så länge ditt hjärta ler, så är jag lycklig :) Så är det verkligen. Att se dig nere, och med tusen tankar i huvudet.. frågor som inte går att besvara och ont i hjärtat.. Det gör ont i mig :(

Du är det bästa jag har!

2008-10-29 @ 00:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0