key west

Romeo take me somewhere we can be alone
I'll be waiting all there's left to do is run
You'll be the prince and I'll be the princess
It's a love story baby just say yes

Nu är jag i Key West, kom hit igår och det är sjukt varmt här nere, ungefär 45 grader vettu. Sjukt gött, mindre gött att vi satt i en bil 8 timmar igår i 50 grades värme. Åkte svävare på everglades igår med, sjukt ball och sjukt fort gick de. Nu har jag varit på stranden hela dagen, YES jag flår i pannan, haha. Har bränt mina ben idag med. Sjukt kallt på vårat hotellrum nu. Och jag funderar på att gå ner till gymmet med mamma och David, men jag orkar nog inte de serru.

Tänker på dig!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jävla äckel, skippa stranden för helvette. Det blir inte lätt att komma i kapp dig nu, ska ner till solhuset sen och göra det försök ;D



Kärlek <3 jag älskar dig

2009-04-06 @ 11:14:29
Postat av: Mickis

Saknar dig min blomma<3 / mickis

2009-04-08 @ 15:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0