mina underbara

bloggtorka har det varit ja. Även fast jag egentligen haft super mycket att skriva om, och jag har skrivit mycket för mig själv. Har det bara blivit så att bloggen har dött ut någon vecka eller två. Förlåt och det ska inte hända igen, eller inte ännu på ett tag iallafall.

Till helgen, i fredags var det ganska random, jag och Natalie drog till mölnlycke på trevligt party, med trevliga människor ohja!
I igår kom Lukas till mig en stund och kollade lite hockey, skratta när jag fick en spricka i tån och bara låg och slappade i min säng, haha. Drog till kungsbacka vid 10 och träffade på min underbara madde, lovely! Vi drog ut till Vallda på ett mycket trevligt party, träffade även Jesper och hans vän (vi kallade honom johan, tror han hette fredrik?) menmen. Vid halv 2 tog vi bussen till kungbacka igen och gick till Wallys och skulle käka, jag bangade för jag hade magkatarr. Jesper var super glad att han fick en "vegg-kebabrulle" hahaha. Söt, ja eldade nästan upp mitt hår, och det brann i min hand. Tog tåget hem 10 i 3 och gick ensam i det kalla mörka.

Idag, söndag! Yes, plugg dag skulle det blivit för mig, vilket jag inte kom så långt med. Hade en liten disskusion några timmar, inte ens värt att snacka om. Jag segar och kollar på lotta på bråkmakargatan tills jag får ett sms av Lukas som säger att han är hos mig om 2 min. Jag blir sjukt förvirrad och inser att jag inte har några kläder på mig haha. Lukas kommer iallafall mysig som han är och ringer på jag står halvnaken? Och han och Jonas drar med mig ut på en jävla biltur, jag trodde jag skulle dö. Tack Jonas för att jag lever! Åkte till mig bror sen och käkade lite pizza och myste med den lille hunden. I love it! Vi låg och kelade lite i sängen, heja! Jag ska köpa dog!! Här är han, nisse, hahah! Nu ska jag duscha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0