New york city

hej mina gullungar!
har inte haft tid att uppdatera, och ja jag känner mig dålig. Inte en ända gång i miami och fy!
Inga nya bilder inlagda heller så det får ni inte heller.. Är lite ledsen över att alla soldagar är slut och jag bara har 4 dagar kvar i USA. Jag ville bli brun jue :( .. får jämföra mig med lukas, jag var iallafall lite brunare än han innan jag åkte (a)

Var i Madison square garden idag och såg lovely henrik lundqvist, jag tror människan är för sexig för att synas ute bland folk.. Rangers vann iaf, och vi var galna precis som amerikanerna, haha. En liten kille fick henkes tröja i slutet och jag var någon avis, ursh! :(

Nej nu ska jag lägga mig och sova, ska ju ut i stor stan imorogn och shoppa loss lite hade jag tänkt.. Hoppas ni har det super hemma, i´ll be there soon. Saknar luk!!! om 4 dagar ärjag hemma!

Puss<3<3<33

Kommentarer
Postat av: Natalie

Åh vad jag saknar dig, verkligen hur mycket som helst! Behöver prata med dig, det har hänt så mycket på kort tid att jag inte ens hinner tänka. Och det är bara du som förstår <3 + Jag har nog missat en hel del i ditt liv innan du åkte.



Saknar dig emma. På tisdag ses vi älskling!!

2009-04-10 @ 15:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0