ny dag, nya äventyr

yes it is!
Tror ingen vill vara med oss här nere nu, alla är super brända, alla klagar. Mina läppar och axlar är inget att leka med, jag är tomat på mina söta axlar.
Dom flesta är stopp ljus som aldrig slår om till grönt, det är super kul! Ingen kan ligga i soffan, ingen kan käka ingen kan ha på sig några kläder.. Jag kan inte ha bh på mig och jag har spillt ketchup på min vita tröja!

Var på ett köptcentra idag eller som alla amerikaner jag är med här vi var på ett "mall". Gick in i deras Jucy affär och jag kom inte ut tomhänt, världens underbarastemjukis dress i turkost. Stog och valde mellan en rosa och en blå, men det fick bli blå för att att inte ksulle bli lika som dom jag hade hemma!

Nu funderar jag på att sova, är sjukt trött och bränd, frågan är bara om jag kan sova haha. Nu kan ni få lite bilder! (K)

Jag saknar dig L!



Kommentarer
Postat av: Emelie

Jävlar vad härligt det ser ut. Här hemma är det mulet och kallt i dag, inte alltför kul. Nu ska jag ner och jobba och sen ska vi filma, mysigt haha



Ta det lugnt med brännan nu och ha det underbart min vän. Ps. Fick du de gulliga mmset? Nu måste jag kila. Säger det ingen, saknar dig.

2009-04-03 @ 15:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0