valborg imorogn

lovelovelovelove

Kommer troligen bli mysigaste valborgen på länge!!:o, hoppas vi på iaf, kommer trevligt folk och undebart väder ska de bli! Ajajajaj, taggad jag är eller. 

Idag har varit en otroligt bra och skön dag, haft livskunskaps dag hela dagen i skolan, var på föreläsning som hölls av David Lega, hur grymt som helst, sen hade vi stresshantering och vi gick in i oss själv, haha jag blev helt yr! Kag varit med min underbara Emelie på K-mässan och shoppat förfullt, blev 2 par skor, ett armband och ett par brallor, super sköna! Gick och kollade lite innebandy i skolan igen, Jakob blev ganska sur där haha, så söt! Tappade mina nyklar med, vilket gjorde mig GRYMT arg. Mötte upp min underbara L och vi gick hem till mig och gjorde pannkakor, garva och låg och prata i gräset, jag älskar att det är sommar i luften redan! :o Åkte in och kollade Natalies match på vallhalla, trevligt var de vettu! Nu sitter jag är klockan är halv 12 och jag har precis käkat min middag!

Nu ska jag lägga mig och sova, är så trött efter idag, AKTIV!!! Imorgon är de valborg och vi ska ha de super trevligt!

Love people!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0