förstår inte,

Jag förstår verkligen inte att man kan sjunka så lågt, jag som hade saknat det vi hade. Som nu bara är över, att gå och ha sex med sitt ex när man har flickvän förstår jag inte hur man själv kan ligga där och tänka "åh, detta är inte min flickvän utan mitt ex" och tycka det är skönt. Rasmus jag vill aldrig mer se dig efter detta, du har sårat mig som aldrig förr, jag har gråtit i 1 timme konstant nu över dig, va fan en idiot. Hoppas du är jävligt nöjd med detta nu, för mig har du inte längre. Ditt ex med, att hon kan göra de när hon själv varit i samma sits som jag. ALDRIG! Ha det bra, och glöm allt!




Kommentarer
Postat av: Anonym

du är ju en stört söt tjej, du kan ju få vem du vill! ;)

2009-02-09 @ 14:21:27
Postat av: Rana

jag finns här, om du vill prata är det bara att ringa när som helst, glöm inte det ! jag förstår inte att han kan göra så men jag vet att du är otroligt stark och du kommer komma över detta och hitta någon som verkligen förtjänar dig. du är världens underbaraste tjej! <3 älskar dig hjärtat

2009-02-10 @ 12:08:03
Postat av: EMMA

Rana du är underbar och jag älskar dig!



Anyonym, vem är du?:o

2009-02-10 @ 17:18:02
URL: http://emlilas.blogg.se/
Postat av: Linda

Är det en jävla ny trend för killar att vara otrogna detta året eller? börjar ju fan och undra när alla är det.

2009-02-18 @ 20:04:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0