hard day

Har inte varit en för rolig och intensiv dag, började med engelska test och det gick inte super kan jag påstå, sen skulle vi bara lämna böcker och hitta en nyhet. Matten var slapp vi dansade till Womanizer och fattar inte något. Resten var media, i 5 timmar texten var jag klar med allt så jag var runt i skolan och bara var cp, och rörlig bild satt vi och "planera" våran film. Kom hem och åkte och köpte present till pappa, och ett par nya skor, finally något som är lite varmare. Är så himla förkyld så jag kan knappt andas eller prata, så jag somnade liggandes i mammas knä i soffan. Nu ska jag kolla andra avenyn, vi måste ju hålla uppdatering i snacket! Imorogn börjar jag halv 10 och slutar 2 och på torsdag är jag ledig, så imorogn kanske de blir utgång med några tjejer. Nej nu ska ja sova och dricka honungsvatten och försöka blir frisk.

Dagens..

- vi hade kul i skolan
      - inte så mycket possetivt idag

- förkyld så jag snart dör
       - omprov i matte, bajj
       - tänker och saknar :$♥
       - Vill till USA nu, hihi


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0