Idag

                       Till något roligare som gör mig glad, ett glatt blogg inlägg.


Idag har jag inte gjort super mycket, åkte till min bror, åt mackor och cheeseballs och drack saft. Låg i soffan och kollade hockey och skrattade åt några videos som david visade mig på youtube. Åkte hem och spelade guitar hero och pappa lagade mat. Bestämde med Johan Alexander och Lukas att vi skulle gå på bio och det blev "The Unborn", den var bra jag tror jag kramade sönder Alexanders hand ganska rejält, haha! Mina ben började skaka sjukt mycket helt random, det var äckligt och Alexander tyckte jag sa de hela tiden, haha! När filmen var slut gick vi och käkade på donken vi hade de mysigt, och ni är mysiga killar. Sen åkte vi hem och Lukas gick hem till sig. Sen fick vi åka bil hem från mölndal, gulligt av alexanders pappa, tack! Nu har jag velat spy hela kvällen sen jag kom hem för jag äcklas, så nu måste jag sova!

Imorogn ska jag och Johan till min kära bror och ha de gott! Vi hoppas på lite gott, hihi!

peace xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0