min helg!

Fredags var jag i skolan tills halv 2 och sedans gick jag och mina 2 lovers till jerkstrands och fikade, vid kvart i 3 tog jag tåget hem och hade tänkt att bara ta de lugnt. Johan ringde mig och ville att jag och Emelie skulle komma till honom senare på kvällen, så jag ringde Emelie och det blev som Johan ville. Vid 8 körde mamma mig till Johan och vi satt och pratade körde lite spel och drack gott! Vid 9 kom Emelie och vi dansade och hade det mycket trevligt, det var inte så många där, Jag, Emelie, Johan, Linda, Daniel, Viktor, Eric och Hoff. Alla dansade till gamla låtar som backstreet boys osv. Vid halv 4 när jag och Emelie hade fått i oss lite för mycket (som ni ser på 2 inlägg ner) traskade vi hemåt, vi skrattade, Emelie ramlade i en buske och vi skallade varandra två gånger, haha. Dagen efter kom bakfyllan, ajaj Emelie mådde inte bra.
 
Lördags kännde jag att jag inte alls mådde bra, om att jag hade varit förkyld i veckan men nu är det extremt. Jag pratar som en anka, hostar som ett mongo och jag helt enkelt mådde skit. Tog det bara lugnt hela dagen och på kvällen begav jag mig till min moster och kollade melodifestivalen, kollade sedan på Johan Glans och vi skrattade så vi grät, spelade in min mamma på video, men vet inte hur man lägger upp det här. Somnade tidigt av utmattning

Söndag vilken dag, jag sov ganska länge(i), gick och slöa hela dagen till klockan var 5 då pappa frågade om jag skulle med och kolla på hockey, frölundas j20 spelade. Vi åkte in till Wallenstam och insåg att vi var fel ute, så vi möttes av hästar, haha! Vi skrattade och pappa ringde Sebastian för att får veta var matchen var. i Landvetter, så vi begav oss ut till en ishall där ute. Matchen var rikigt rolig och det var kul att det West spela igen, det var längesen jag gjorde de, han är så duktig. Var massa gamla vänner som spela så det var kul. Har käkat god middag och kollat på beck med mamma och pappa. Nu ska jag sova, ursh min förkylning mår inte bra. Sleep tight!

xoxo

Ville bara hälsa alla att jag är gravid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0