näst intill perfekt!

Startade dagen ganska sent, gick upp vid 10 över 11 och var trött?! Jag måste ha sovit för länge, började inte skolan förrän 1 som alla andra torsdagar. Skulle till Natalie innan och lämna pengar till helgen, sedan tåget till skolan. Hade svin onödig dag i skolan eftersom jag var klar med de mesta i texten. Skulle åka in till stan och möta Natalie för vi skulle fika, men tåget var inställt så jag satte mig på blå express och tänkte att den skulle ta runt en halvtimme 40 minuter. Men nej nej, jag satt på den jävla bussen i 1 timme och åkte runt u kullavik säkert 4 varv, och fick smått damp där på bussen. Hoppade tillslut av vid järntorget och tog den kära spårvagnen till domkyrkan där jag mötte Natalie och Modou, ni är roliga, haha. Vi gick och strosade runt lite och kollade runt, Natalie skulle hitta en klocka. En människa ropade på mig för att hälsa och jag förstår inte ens varför du gör de. Vi flummade och skrattade mycket, jag gick och köpte ett par byxor som var behövligt, heja! i like them! Imorogn ska vi dra till varberg/falkenberg, jag vet inte haha, men vi ska ha det sjukt trevligt! Party och slappa, heja! JAG ÄR TAGGAD SOM EN HÄST, men jag har inte packat ännu så jag får väl börja göra det nu, är fet hungrig med så nu blir det mat och packning! Ha det grejt,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0